60+ verkooppunten in NL ✓ Vandaag besteld vandaag verzonden

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd? 
Orders besteld op werkdagen vóór 17:00 uur worden dezelfde dag verzonden met PostNL. Zodra je pakket verzonden is, ontvang je hierover een mail. Heb je gekozen voor een pakket met track & trace code? Dan kun je jouw pakket volgen via de track & trace code. 
Hoe werkt u garantie?
We zullen jou en onze retailers 6 maanden garantie bieden als het product buiten jou schuld om beschadigd raakt. Deze garantie geeft je recht op een eenmalige vervanging, tenzij de sieraad opzettelijk beschadigd is, zoals uitsluitend door Caviar Collection is bepaald. In het geval dat Caviar instemt met jouw verzoek, mag je het product ruilen voor een ander product van gelijkwaardige of kleinere waarde. 
 
Wat betekend verguld goud?
Plating is een proces waarbij er een laagje goud bovenop metaal wordt toegevoegd. 
 
Hoe moet ik voor mijn armbanden zorgen?
De meeste sieraden zijn bij ons gemaakt van stainless steel materiaal, ook wel roestvrij staal genoemd. De plating van dit materiaal zal altijd mooi blijven en niet verkleuren.
Het tweede materiaal waar wij bij enkele sieraden gebruik van maken is brass materiaal. Dit betekent dat ze gemaakt zijn van onedel metaal (koper/zijn) met een dun laagje goud eroverheen. Bij dit materiaal kan de verkleuring sneller beginnen dan bij stainless steel sieraden. Hierdoor raden wij het te af om met sieraden die gemaakt zijn van brass materiaal te slapen, douche of zwemmen. Wees bij het handen wassen voorzichtig met zeep op de armband. Het kan chemisch reageren op het goud of zilver. Er gebeurt niets als je de armband elke dag op en af doet. 
 
Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Alle artikelen zijn op voorraad, tenzij 'Uitverkocht' wordt weergegeven. Hou er rekening mee dat zelfs als een artikel zich in jouw winkelmand bevindt, het nog steeds door een andere klant kan worden gekocht totdat je de bestelling voltooid hebt.
 
Hoe weet ik of de armband past?
Al onze producten zijn één maat en passen daarom altijd.
 
Kan ik items uit mijn bestelling verwijderen?
Ja, zolang de bestelling nog niet is verwerkt.
 
Wat als ik een onjuist artikel ontvang?
Als je per ongeluk een item ontvangt dat je niet hebt besteld, neem dan contact op met onze klantenservice: info@caviarcollection.nl.
 
Is het mogelijk om informatie te ontvangen over de nieuwste producten en aanbiedingen van Caviar Collection?
Ja, het is mogelijk om te abonneren op onze nieuwsbrief.
 
Retourbeleid
We accepteren geen artikelen die zijn gebruikt, artikelen die zijn beschadigd door oneigenlijk gebruik of artikelen die zijn geretourneerd na de afkoelingsperiode van 14 dagen. Online bestelde producten kunnen worden geretourneerd voor terugbetaling of omruiling als het product en de verpakking van Caviar Collection ongebruikt en in de originele staat worden geretourneerd.
Helaas bieden wij geen gratis retourneren aan. Je bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van uw retourzending.
Producten die zijn gepersonaliseerd, op maat gemaakt, gewijzigd of anderszins zijn gemaakt voor jouw specifieke bestelling kunnen niet worden geretourneerd. 
Levering
Tot € 50 gratis verzending in envelop. Wilt je jouw bestelling onder de € 50 als pakket vesturen? Dan bedragen de kosten € 4,95. Op bestellingen boven de € 50 zijn de verzendkosten gratis en verzenden we altijd per pakket.
 
Betaling
Je kunt betalen met IDEAL, Creditcard en Paypal.
 
Kan ik artikelen bestellen die niet op de website staan?
Wanneer er voldoende vraag is naar een specifiek item, zullen wij kijken of we het gewenste item kunnen ontwikkelen.