Levertijd: 1-2 werkdagen | 60+ verkooppunten in NL

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd? 
Orders besteld op werkdagen vóór 17:00 uur worden dezelfde dag verzonden met PostNL. Zodra je pakket verzonden is, ontvang je hierover een mail. 

Welke betaalmethodes accepteert Caviar Collection?
Je kunt betalen met IDEAL, Creditcard, Paypal, Belfius, KBC/CBC en ING Home'Pay.

Wat zijn de verzendkosten? 
Alle order in Nederland en België worden gratis verzonden!

Hoe werkt de garantie van Caviar Collection?
Wij hanteren een garantietermijn van 6 maanden als het product buiten jou schuld om beschadigd raakt. Elke situatie wordt individueel beoordeeld. Neem contact met ons op via info@caviarcollection.nl en voeg de volgende informatie toe: Ordernummer / foto met bewijs van defect.
 
Hoe moet ik voor mijn armbanden zorgen?
Op onze materialen & verzorging pagina lees je hoe je jouw sieraden het beste kunt verzorgen!
 
Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Alle artikelen zijn op voorraad, tenzij 'Uitverkocht' wordt weergegeven. Hou er rekening mee dat zelfs als een artikel zich in jouw winkelmand bevindt, het nog steeds door een andere klant kan worden gekocht totdat je de bestelling voltooid hebt.
 
Hoe weet ik of de armband past?
Al onze producten zijn één maat en passen daarom altijd.
 
Kan ik items uit mijn bestelling verwijderen?
Ja, zolang de bestelling nog niet is verwerkt.
 
Wat als ik een onjuist artikel ontvang?
Als je per ongeluk een item ontvangt dat je niet hebt besteld, neem dan contact op met onze klantenservice: info@caviarcollection.nl.
 
Is het mogelijk om informatie te ontvangen over de nieuwste producten en aanbiedingen van Caviar Collection?
Ja, het is mogelijk om te abonneren op onze nieuwsbrief.
 
Retourbeleid
We accepteren geen artikelen die zijn gebruikt, artikelen die zijn beschadigd door oneigenlijk gebruik of artikelen die zijn geretourneerd na de afkoelingsperiode van 14 dagen. Online bestelde producten kunnen worden geretourneerd voor terugbetaling of omruiling als het product en de verpakking van Caviar Collection ongebruikt en in de originele staat worden geretourneerd.
Helaas bieden wij geen gratis retourneren aan. Je bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van uw retourzending.
Producten die zijn gepersonaliseerd, op maat gemaakt, gewijzigd of anderszins zijn gemaakt voor jouw specifieke bestelling kunnen niet worden geretourneerd. 
Wholesale

Wij staan altijd open voor samenwerkingen met nieuwe retailers. Is uw winkel een (trend) juwelier, gift store, concept store of een premium retailer die lifestyle met fashion combineert. En bent u geïnteresseerd in het worden van een Caviar retailer? Stuur ons dan alstublieft een email naar info@caviarcollection.nl en wij zullen u alle details doorsturen.